Skoletur juni 2016

Årets skoletur gikk til Merket i Tisleidalen i Valdres, som eies av Røde Kors. Vi nøt solrike og aktive junidager. Som dere ser, var det stor glede og mange fine aktiviteter både for store og små.

Takk til Røde Kors, Bergesen-stiftelsen og Gunnar Holst-stiftelsen som gjorde det økonomisk mulig for oss å gjennomføre turen, og takk til alle entusiaster på Merket.

Vi kommer gjerne igjen, og som en av våre elever skriver:

«Når jeg kom frem til Merket så følte jeg at alt var så fredelig. Jeg tok masse fine bilder. Det var så mye bedre enn å være i byen. Det som var best var å være på kino, tur, vikingsted, kano og disco. Med venner! Det var så gøy! Og jeg skjøt med pil og bue. Det var veldig morsomt. Jeg spiste masse gode matretter. Favorittmaten derfra var taco og pannekaker. Jeg kjøpte brus. Det var deilig. Det var den beste turen på lenge. Dette gode minnet skal jeg bære inni meg for alltid.»